Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via chat of WhatsApp

 

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de meestgestelde vragen per onderwerp voor een mogelijke antwoord op uw vraag.

Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?

Het hebben van een account is niet noodzakelijk. U dient tijdens het bestelproces wel uw persoonlijke gegevens in te vullen, maar u kunt daarna zelf kiezen of u deze wilt registreren

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, klikt u onder het inlogveld op "Wachtwoord vergeten". Vul vervolgens het e-mail adres in waarmee je bij ons bent geregistreerd en klik op "Verstuur". U krijgt dan vanuit ons systeem automatisch een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Ik heb een nieuw wachtwoord ontvangen, maar die doet het niet. Wat moet ik nu doen?

Zorg er allereerst voor dat je het wachtwoord 1 op 1 overneemt. De beste manier hiervoor is om het wachtwoord te kopieren en te plakken in het invoerveld op het inlogscherm. Als dat niet lukt, kunt u Wachtwoord vergeten? selecteren. U ontvangt dan link om uw wachtwoord te resetten. Ook kunt u een mail sturen naar   klantenservice@nedertoys.nl  . Wij zullen u dan een nieuwe wachtwoord geven.

Hoe kan ik mijn huidige wachtwoord wijzigen?

Om uw wachtwoord te wijzigen, dient u eerst in te loggen. Selecteer Mijn Account. Vervolgens ziet u staan Wachtwoord wijzigen. Hier kunt u ook andere gegevens aanpassen.

Waar kan ik mijn orderhistorie terugzien?

Om uw orderhistorie in te zien, dient u een geregistreerde klant te zijn.

Hoe kan ik snel een artikel zoeken?

Boven in het scherm ziet u een veld met daarvoor Doorzoek de hele winkel. Type hier het artikelnummer in of een kernwoord uit het artikel dat u zoekt. Automatisch komt een voorstel tevoorschijn van het product dat u zoekt.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Nedertoys kan heel eenvoudig:

Stap 1: Selecteer het artikel dat u wilt bestellen.

Stap 2: Klik op in winkelwagen. Dit kunt u met zoveel artikelen doen als u zelf wilt.

Stap 3: Controleer of de inhoud van uw winkelwagentje overeenkomt met wat u wilt bestellen. Klik vervolgens op Ga door naar afrekenen of pas de inhoud van uw winkelwagentje aan.

Stap 4: Als u bent ingelogd, ziet u nu een scherm met uw gegevens. Controleer of deze gegevens juist worden weergegeven. Als u niet bent ingelogd, dient u hier uw gegevens nog in te vullen. U kunt nu een account aanmaken, dit is echter niet verplicht. U kunt nu op hetzelfde scherm de door u gewenste betaalmethode selecteren. Vergeet niet om de algemene voorwaarden te accepteren.

Stap 5: U ziet ook hier nogmaals de inhoud van uw bestelling. Hier kunt u voor de laatste maal alles nogmaals controleren. Als alles goed is, klikt u op "Bestelling plaatsen en afrekenen". Uw bestelling is nu geplaatst. U ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.

Alle prijzen op onze website betreffen dagprijzen. Deze prijzen worden bepaald door meerdere factoren zoals de markt, beschikbaarheid van het artikel en de prijzen van onze concurrenten. Hierdoor wisselt de prijs van onze artikelen vaker dan bij onze concurrenten. Daarom bepalen we dagelijks wat de beste prijs is. Zo loopt u geen enkel voordeel mis.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Bij de meeste van de artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. Als deze producten bij ons in voorraad zijn, ontvangt u deze artikelen uit ons assortiment meestal binnen één à twee werkdagen bij u thuis na ontvangst van de betaling.

Heeft u het artikel voor een bepaalde datum nodig of wilt u vooraf weten wanneer wij verwachten het pakket bij u te bezorgen? Stuur ons dan een mail via  klantenservice@nedertoys.nl, een chatbericht of een  WhatsApp bericht!  

Ik ben geïnteresseerd in een artikel dat niet op voorraad is. Wat moet ik nu doen?
Indien een artikel niet op voorraad is, kan het artikel niet via de webwinkel besteld worden. U kunt dan contact met ons opnemen via het contactformulier op de pagina  Neem contact met ons op  of via klantenservice@nedertoys.nl . Vergeet daar niet het artikelnummer van het product te vermelden. 

Ik wil mijn bestelling ophalen. Waar en wanneer kan ik dat doen?
Wij zijn een webshop die direct leveren vanuit onze magazijnen aan de klanten. Wij beschikken niet over een kassa waar u uw bestelling kunt afrekenen en ophalen. Wij doen dit om onze kosten zo laag mogelijk te houden en u de scherpste prijs te kunnen bieden. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, DHL, GLS of UPS.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Heeft u het artikel voor een bepaalde tijd nodig? Neem dan contact met ons op via   Neem contact met ons op   of via   klantenservice@nedertoys.nl  .

Wat zijn de verzendkosten?
De vermelde prijzen zijn altijd inclusief verzendkosten.

Wat is de levertijd?
Levering verloopt via de pakketbezorgs van PostNL, DHL, GLS of UPS. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wie verstuurd mijn bestelling?
Wij bieden ons klanten een breed assortiment aan LEGO® en Playmobil® artikelen. Niet alle producten hebben wij zelf op voorraad. Daarom werken we samen met een aantal partners die voor ons de artikelen op voorraad houden en de verzending verzorgen. Wilt u hier meer over weten? Neem dan contact met ons op via 
  Neem contact met ons op   of via   klantenservice@nedertoys.nl 

Wordt er ook naar het buitenland verstuurd?
Via onze website kunt u een bestelling doen die naar België moet worden verstuurd. Ook hierbij is de bezorging altijd gratis.

Versturen naar andere landen? Neem dan contact met ons op via   Neem contact met ons op   of via   klantenservice@nedertoys.nl  .

Bij het plaatsen van uw bestelling, bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

Via een bankoverschrijving
U kunt er voor kiezen om het totaalbedrag van de bestelling zelf over te maken naar onze rekening.

Als u voor bankoverschrijving kiest dan kunt u met de bankgegevens die u daarna op het scherm ziet de betaling zelf over maken (met internetbankieren of met een overschrijving van uw eigen bank) zodra de betaling bij ons is bijgeschreven wordt uw bestelling verzonden.

Via iDEAL (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland).
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, dan kunt u direct met iDEAL betalen, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. De betaling wordt bij deze methode direct ontvangen waardoor wij ook gelijk uw bestelling kunnen verwerken.

Via Bancontact(alleen mogelijk voor bestellingen binnen België).
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. De betaling wordt bij deze methode direct ontvangen waardoor wij ook gelijk uw bestelling kunnen verwerken.

Via Klarna(alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland).
Klarna geeft u de mogelijkheid om uw online bestelling achteraf te betalen. Via Klarna kan je tot 14 dagen na levering je bestelling betalen. Wilt u hiervan gebruik maken? Kies bij het afrekenen van uw bestelling in uw winkelwagen dan voor Klarna als betaalmethode. Na levering van uw aankopen ontvangt u van ons een btw-factuur. Binnen 1 week na levering ontvangt u per e-mail een betaalverzoek van Klarna. Vervolgens heeft u 14 dagen de tijd om het bedrag aan Klarna te betalen via iDEAL of per bankoverschrijving.

Klarna is op dit moment alleen als betaalwijze te kiezen voor orders tot € 30.- .

Voor ons is veiligheid en vertrouwelijkheid erg belangrijk. Wij behandelen uw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk.

Op alle door onze verkochten artikelen zit LEGO®, LEGO DUPLO® en Playmobil® fabrieksgarantie. Voor onze garantievoorwaarden verwijzen wij u graag naar de pagina   garantievoorwaarden.  

Op al onze producten en overeenkomsten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW. Personen die online aankopen doen, moeten 18 jaar of ouder zijn. Bij gebruik van deze website stemt u in met de Algemene Voorwaarden, Privacyverklaring en Cookiebeleid. LEGO, DUPLO, TECHNIC and NINJAGO etc. zijn handelsmerken/met copyright beschermde onderdelen van de LEGO Groep. PLAYMOBIL, PLAYMOBIL CITY LIFE en PLAYMOBIL COUNTRY etc. zijn handelsmerken/met copyright beschermde onderdelen van de Geobra Brandstätter GmbH & Co. KG.