Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Retourneren
Bekijk hieronder de meestgestelde vragen en antwoorden over retourneren bij Nedertoys.
Wat ik heb besteld, is niet echt naar mijn zin en ik wil dit retourneren.
Als gewaardeerde klant kunt u rekenen op onze tevredenheidsgarantie. Wij zijn pas tevreden, als u dat ook bent. Zo kan het gebeuren dat het bestelde pakket niet helemaal voldoet aan de verwachtingen. Daarom heeft u bij ons de mogelijkheid om uw pakker 14 dagen lang te retourneren.
- U neemt met ons contact op via ons contactformulier of door een mail te sturen naar klantenservice@nedertoys.nl
- U ontvangt van ons het adres om te retourneren.
- U pakt hetgeen u wenst te retourneren zorgvuldig in.
- U noteert het retouradres op het pakket.
- U brengt het pakket naar de dichtstbijzijnde pakketpunt en frankeert deze.
- Wij storten het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Voorwaarden om te kunnen retourneren:
- Het artikel is niet gebruikt
- Het artikel is onbeschadigd
- Het artikel bevindt zich in de originele verpakking
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Uw bestelling is geleverd, maar u heeft de verkeerde goederen ontvangen. Wat vervelend! Dit zetten wij graag recht. Opdat wij het juiste product zouden kunnen opsturen, willen wij u vragen contact met ons op te nemen via ons contactformulier of door een mail te sturen naar klantenservice@nedertoys.nl . Wij willen u vragen zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven welke artikelen u had verwacht, zodat wij meteen de juiste actie kunnen ondernemen om u te helpen.
Ik een artikel te weinig ontvangen.
Uw bestelling is aangekomen, maar nu blijkt er iets niet geleverd. Wat vervelend! Om het ontbrekende product zo snel mogelijk bij u te krijgen, willen wij u vragen contact met ons op te nemen via ons contactformulier of door een mail te sturen naar klantenservice@nedertoys.nl . Wij willen u vragen zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven welke artikelen u had verwacht, zodat wij meteen de juiste actie kunnen ondernemen om u te helpen.
Mijn artikel is beschadigd tijdens de levering.
Uw bestelling is geleverd, maar bij het openen van de bestelling ziet u dat het gewenste product schade heeft opgelopen. Wat vervelend! Dit ziet u natuurlijk graag omgeruild en dit lossen wij graag op. Wij willen u vragen contact met ons op te nemen via ons contactformulier of door een mail te sturen naar klantenservice@nedertoys.nl . Wij doen ons best om de beschadigde goederen zo snel mogelijk te vervangen.
Belangrijk: neem altijd een foto van het beschadigde artikel in de doos waarin het verzonden is.
Een artikel is stuk (buiten of binnen de garantie)
U hebt bij ons een product gekocht, maar dat is helaas stuk gegaan. Op alle door onze verkochten artikelen zit LEGO®, LEGO DUPLO® en Playmobil® fabrieksgarantie. Voor onze garantievoorwaarden verwijzen wij u graag naar de pagina garantievoorwaarden.
Ik zoek onderdelen.
U hebt bij ons een product gekocht, maar het artikel is incompleet of u mist onderdelen? U kunt dan gebruik makaen van de LEGO®, LEGO DUPLO® en Playmobil® fabrieksgarantie. Voor onze garantievoorwaarden verwijzen wij u graag naar de pagina garantievoorwaarden.