Bekijk hieronder de meestgestelde vragen en antwoorden over betalen bij Nedertoys.

Openstaand Bedrag

De behandeling van uw betaling neemt, afhankelijk van de gekozen betaalmethode, maximaal 5 werkdagen in beslag. Tot die tijd staat het bedrag open.

Kopie van mijn factuur

U ontvangt uw factuur altijd per mail, nadat uw betaling is ontvangen. U kunt een kopie van uw factuur als volgt opvragen:

Kopie Factuur - Geregistreerde klant

Nadat u bent ingelogd onder 'mijn account', kan u onder “mijn orders” uw bestellingen zien. U kan hier uw factuur opnieuw printen.

Kopie Factuur - Gast

U kunt een kopie van uw factuur opvragen via  klantenservice@nedertoys.nl , via een chatbericht of via een WhatsApp bericht!

Hoe kan ik betalen?

Via een bankoverschrijving

U kunt er voor kiezen om het totaalbedrag van de bestelling zelf over te maken naar onze rekening. Als u voor bankoverschrijving kiest dan kunt u met de bankgegevens die u daarna op het scherm ziet de betaling zelf over maken (met internetbankieren of met een overschrijving van uw eigen bank) zodra de betaling bij ons is bijgeschreven wordt uw bestelling verzonden.

Via iDEAL (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland).

Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, dan kunt u direct met iDEAL betalen, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. De betaling wordt bij deze methode direct ontvangen waardoor wij ook gelijk uw bestelling kunnen verwerken.

Via Bancontact(alleen mogelijk voor bestellingen binnen België).

Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. De betaling wordt bij deze methode direct ontvangen waardoor wij ook gelijk uw bestelling kunnen verwerken.

Via Klarna(alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland).

Klarna geeft u de mogelijkheid om uw online bestelling achteraf te betalen. Via Klarna kan je tot 14 dagen na levering je bestelling betalen. Wilt u hiervan gebruik maken? Kies bij het afrekenen van uw bestelling in uw winkelwagen dan voor Klarna als betaalmethode. Na levering van uw aankopen ontvangt u van ons een btw-factuur. Binnen 1 week na levering ontvangt u per e-mail een betaalverzoek van Klarna. Vervolgens heeft u 14 dagen de tijd om het bedrag aan Klarna te betalen via iDEAL of per bankoverschrijving.

Contant(alleen mogelijk voor bestellingen die worden afgehaald).

Wanneer u uw bestelling komt afhalen kunt u ter plaatse uw bestelling contant voldoen. Wij kunnen helaas niet wisselen. Wij verzoeken u dan ook gepast te betalen.  

Betaalverzoek(alleen mogelijk voor bestellingen die worden afgehaald).

Wanneer u uw bestelling komt afhalen kunt u ter plaatse uw bestelling voldoen middels een betaalverzoek. U ontvangt ter plekke een betaalverzoek(Tikkie), welke u direct dient te voldoen. NAdat wij uw betaling hebben ontvangen krijgt u uw bestelling mee.

Voor ons is veiligheid en vertrouwelijkheid erg belangrijk. Wij behandelen uw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk.

Wanneer moet ik betalen

Wij gaan bij alle bestellingen pas over tot levering van zodra uw betaling ontvangen is.