Stuur ons een  WhatsApp bericht! 

Bezorgen of ophalen

Bekijk hieronder de meestgestelde vragen en antwoorden over bezorgen of ophalen bij Nedertoys.

Ophalen

Ik wil mijn bestelling ophalen. Waar en wanneer kan ik dat doen?

Helaas kunt u bij ons geen bestellingen ophalen. Wij zijn een webshop die direct leveren vanuit onze magazijnen aan de klanten. Wij beschikken niet over een kassa waar u uw bestelling kunt afrekenen en ophalen. Wij doen dit om onze kosten zo laag mogelijk te houden en u de scherpste prijs te kunnen bieden. Verzenden is bovendien altijd gratis voor u!

Verzenden

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, DHL, GLS of UPS.

Wie verstuurd mijn bestelling?

Wij bieden ons klanten een breed assortiment aan LEGO® en Playmobil® artikelen. Niet alle producten hebben wij zelf op voorraad. Daarom werken we samen met een aantal partners die voor ons de artikelen op voorraad houden en de verzending verzorgen. Wilt u hier meer over weten? Neem dan contact met ons op via    Neem contact met ons op   of via   klantenservice@nedertoys.nl  . 

Wordt er ook naar het buitenland verstuurd?

Wij verzenden naar Nederland & België. Ook hierbij is de bezorging altijd gratis. Helaas is verzenden naar andere landen op dit moment niet mogelijk. 

Levertijd

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Heeft u het artikel voor een bepaalde tijd nodig? Neem dan contact met ons op via   Neem contact met ons op   of via   klantenservice@nedertoys.nl  .

Hoe lang duurt het voordat het pakket bij mij binnen is?

Levering verloopt via de pakketbezorgs van PostNL, DHL, GLS of UPS. Meestal is uw levering binnen 1 werkdag geleverd. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

De levertijd is verstreken, maar mijn bestelling is nog niet verzonden.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Op de productpaginastaat een indicatie van de verwachte levertijd. Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling is vertraagd.  Wilt u weten wanneer wij verwachten het pakket bij u te bezorgen? Stuur ons dan een mail via  klantenservice@nedertoys.nl, of een chatbericht of een  WhatsApp bericht!

Kan ik mijn bestelling volgen?

In de verzendbevestiging (per mail) kunt u via de track & trace-code de bestelling volgen. 

Wat als ik niet thuis ben bij levering?

Indien u niet thuis bent bij levering, zal de pakketbezorger uw pakket aanbieden bij uw buren of bij de dichtstbijzijnde afhaalpunt. De pakketbezorger zal een bericht achterlaten in uw brievenbus met de afleverlocatie van uw pakket.

Hoe verloopt de levering van meerdere artikelen in een of meerdere zendingen?

Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen.

In sommige gevallen wordt de bestelling in meerdere zendingen aangeleverd. Dit gebeurt wanneer een (of meerdere) van uw gekozen artikelen niet op voorraad is in ons hoofdmagazijn. Dan wordt die vanuit een andere locatie verzonden. Zo kan het zijn dat een deel van de bestelling op een ander tijdstip dezelfde dag of een andere dag geleverd wordt. Wat de exacte status is van elke zending kunt u terugvinden via de track & trace-code. 

Kan ik het pakket ook laten leveren bij een afleverpunt?

Wij kunnen alle artikelen voor u, indien gewenst afleveren bij een gewenst afleverpunt. Wij maken hiervoor gebruik van het  Pickup Parcelshop netwerk van DPD. U kunt via https://www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/afhaalpunten/ van DPD de gewenste Pickup Parcelshop opzoeken.

Wij vragen u om vervolgens contact met ons op te nemen via  klantenservice@nedertoys.nl, een chatbericht of een   WhatsApp bericht!  en ons te voorzien van de volgende gegevens: 

  • Uw naam
  • Uw bestelnummer
  • Het gewenste Pickup Parcelshop van DPD

Zodra wij dit voor u hebben verwerkt, zullen wij u informeren. Uiteraard ontvangt u van ons een verzendbericht met track en trace informatie, zodra we uw bestelling hebben verzonden. 

Kan ik mijn leveringsdatum en leveringstijdstip bepalen?

Bij de meeste van de artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. Als deze producten bij ons in voorraad zijn, ontvangt u deze artikelen uit ons assortiment meestal binnen één à twee werkdagen bij u thuis na ontvangst van de betaling. Het is echter niet mogelijk om via onze website een gewenste leverdatum in te geven. 

Heeft u het artikel voor een bepaalde datum nodig of wilt u vooraf weten wanneer wij verwachten het pakket bij u te bezorgen? Stuur ons dan een mail via  klantenservice@nedertoys.nl, een chatbericht of een   WhatsApp bericht!  

Wat als het pakje niet geleverd kan worden?

Wij doen er alles aan om het door u bestelde te leveren. Wij bieden u dan ook een aflevergarantie aan. Indien er toch een onverwachts probleem bij de uitlevering voordoet, sturen wij u een email met de melding hiervan en komen wij met een passende oplossing voor u. 

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?

De vermelde prijzen zijn altijd inclusief verzendkosten.